Don't you worry, friday's not that far away

Jullov äntligen! Kommer nog tyvärr dock vara tråkig och säga att jag kommer vara inne så mycket som möjligt, hålla mig borta från kylan och snön. Igår var droppen. Jag hatar det här fittvädret och fittsl och allt som aldrig funkar som det ska. Slutade ju tidigt, vilket var skönt, så man kommer hem någon gång. Men nej, måste ta roslagsbanan till åkersberga och sen buss därifrån, men tror ni bussen kom eller? nej. Och tror ni inte att det var snöstorm och skitkallt under de 40minuterna jag väntade ute? JO det var det. Höll på att svimma för att det var så kallt. Grät en endel också ja... faktiskt.. Ringde mamma, hon sa "okej, om inte nästa buss kommer så försöker jag komma och hämta dig, men det är inte säkert att det går för det saknas en mutter på ena bildäcket". Åh underbart, men bättre det i alla fall. Nästa buss kom ju såklart inte, så ringde mamma igen och hon sa åt mig att gå in i centrum så länge. Så det gjorde jag. När jag kom in och kände värmen var jag helt borta, kände mig full. Kunde inte gå rakt och sluddrade när jag pratade och förstod inte vad jag tänkte. Tillslut kommer mamma och vi körde i 20km/h hela vägen hem för hon inte vågade köra snabbare med däcket. Förståendligt.

Så nej, ni som tjatar om hur roligt det är att det "äntligen" kommit snö, det är faaan inte roligt.
Men nu är det lov och jag är lite sjuk, men det är lugnt, ska nog sova och kolla på film ikväll.
pusshej


(brors dator, hittade bara en bild.. så den blir helt orelaterad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0