Drive faster boy



Okej, så imorgon gäller det! It's THE day, dagen med stort D. Dagen då allt händer. Pepparkaksbyggedagen.
Jag är taggad, grymt taggad. Vet inte riktigt varför eftersom mina gigantiska planer absolut aldrig kommer funka, MEN I'm not giving up yet. Det här ska bli legendary.

Förresten så förstår jag inte hur det är fysiskt möjligt att vara såhär trött. Konstant.
Sen hatar jag den här äckliga oroliga nervösa kvävande känslan av osäkerhet och värdelöshet.
PLUS att vi fick ensemblegrupperna till februarishowen idag, nöjd? Nej. Är inte alls taggad längre.. Fijsaojrfivmfd. Precis det jag var rädd för, såklart.
Aja, dags att rycka upp sig.


puuuussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0