So this is christmas?


Okej så det har hänt en del väldigt oplanerade grejer och jag tror tröttheten från att ha sovit två timmar i natt (tekniskt sätt imorse, eftersom jag trippade in i lindas rum vid 9 - halv tio tiden) har rört om allt i huvudet.
Vad de oplanerade grejerna är, är onödigt att gå in på. Rättare sagt, jag orkar inte gå in på det. Haha. Var i alla fall med linda igår och racer-shoppade alla julklappar såklart i sista minuten. Det gick bättre än förväntat faktiskt. Det brukar alltid bli en del ångest med julklapps köpandet, men det var ganska smärtfritt i år. Plus att jag känner mig mer generös än vanligt. Fattig_brud_92@åkersberga.se som annars gärna slipper lägga ut mer än 100kr/skalle. Senare mötte vi upp chloë som också sprang runt på stan i stress och stimm och tog lunch från allt. Efter att ha hittat perfekta paketen till Ashley så hon nu kan bli den perfekta björnbebisen och en lång diskussion om till vem vi skulle åka till efter, drog vi oss iväg hem till linda och gjorde vår famous pasta-pesto-sallad. Såklart blev det även glass, kolasås, dipp+grönsaker och en del filmer. På köpet fick vi med eric och hans kompisar. Det var en bra dag. Det behövdes.

Klädde granen tidigare ikväll, ändå så kommer inte julkänslan tillbaka. Vad är det här? Det är tydligen julafton imorgon. Har spenderat lång tid till att slå in de underbara klapparna och började nästan tänka att det inte är värt det men när man ser allt som ligger under granen så. Jo. Presenter. Paket. Julklappar. JATACK. Men nej, ingenting kan lura fram den där känslan.

Ska fixa te och krypa ner i sängen med vattenmelonen nu, måste upp innan åtta imorgon och kolla på musses jul
Natti natti, God jul!

Kommentarer
Postat av: Anton

God Jul!

2009-12-24 @ 14:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0