Won’t you be my solid ground?

Hur ska jag klara tre veckor utan att se honom? Blir galen om jag inte ser honom på tre dagar.
Får lösa det. Eller nej, får leva med det. Eller kanske släppa det bara? Smartaste förslaget hittils (hitills? hittills? shit, kan ju inte stava) Ska nog tvätta mig och sen fixa te och lägga mig i sängen, läsa vattenmelonen som jag aldrig kommer komma igenom, kolla på på spåret (det enda på tv som inte har mord i handlingen nu) och försöka sova. Bra plan? Jarå. 

Natti natti 
Har lyssnat mycket på the perishers på sista tiden, man blir lugn, det är skönt. De är underbara.

"If in the evening
 all you do is watch tv
'Cause you're too tired for anything else
you're just like me"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0