You left something undone

Det här året har gått så grymt fort. Det känns som att vissa saker hände för bara några få månader sen, men egentligen har det gått över ett år. Samtidigt har så mycket hänt att jag känner mig ungefär tusen år äldre. Har börjat inse så mycket grejer och börjar förstå vad jag vill få ut av vissa saker, men börjat tappa all motivation över annat. Typ skolan, har aldrig haft någon vidare överdriven "skolanda", men nu vet jag verkligen inte vad jag gör i skolan, eller rättare sagt vad jag inte gör. För jag gör inte ett skit just eftersom jag inte vet vad man får ut av det. Jag har inget mål, inriktning eller dröm som har med matte, svenska eller historia att göra, så vad ska jag med det till?

Aja. Den här veckan är ganska lugn, lite sur och trött på människor, speciellt såna som aldrig har tid, alla killar är fortfarande ointressanta (utom en.......), sorgligt nog börjar även viktiga personer bli ointressanta. Eller inte ointressant, mer att man bara inte orkar bry sig längre. And isn't that a shame?

Dans/teater/skrivare/musikprod 1orna hade en föreställning idag. Den var helt okej. Två dansare imponerade mig verkligen faktiskt, så det var roligt. Teatrarna var väl inte så överdrivet bra kanske dock..

På torsdag har alla musik1or show, det ses fram emot!
Och hej jag vill härifran. Vinna några miljoner på en trisslott kanske och sen packa mina väskor och fly till london, eller varför inte new york när man väl har pengarna? Bara det är stort och bara det händer saker.

Jamen det räcker där.
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0