Baby, did you forget to take your meds?

Toppen. Bara toppen.
Tog svinissprutan igår. Har lite ångest över det med tanke på att jag fick hyffsat mysiga bi-effekter. 
Behövde vara hemma från skolan idag eftersom att jag inte kunde komma upp ur sängen på morgonen.
Alltså jag kunde inte resa mig, eller sätta mig upp. Armen funkade inte. Igår krampade och skakade hela kroppen, idag verkade den inte vilja röra sig alls..

Somnade tillslut om, eftersom jag inte kunde göra mycket annat. Vaknde sen efter ett tag och kunde sätta mig upp och sätta på tv:n. Dock kändes det ungefär som att någon stod och köttade med en kniv i armen, men det gick. Yrsel, illamående och grov huvudvärk samt en mysig svaghet i hela kroppen har präglat dagen lite mer.
Helt fantastiskt.

Grädden på moset blev tandläkaren. Alltså. Tandläkare. Är. Inte. Okej. Hon tänkte döda mig. Hon hade säkert dödat mig om inte mamma varit i rummet. Nu slet hon bara sönder käften istället. Tack.

Ja what can i say? Hoppas imorgon bjuder på fler underbara stunder!


Kommentarer
Postat av: Lijah

Usch, jag vågar inte ta vaccinet och jag känner inte att det behövs riktigt heller... och vet du? jag var så jäävla nervös igår inför spiralskiten att jag nästan svimmade och vad händer då? JO, jag ska inte sätta in den förrän om två veckor för att min mens redan hade varit och jag inte hade fått två st tabletter som jag måste ta innan! GAAAH



Tandläkare... ryser

2009-11-12 @ 15:41:43
URL: http://mollycrimson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0