We can beat the sun as long as we keep on moving

Okej nu kommer ett otroligt intressant inlägg.
Börjar bli rädd att sömnproblemen håller på att smyga sig tillbaka igen. Har somnat tre och gått upp fem nu de senaste nätterna och det, kan jag lova, mår man inte bra av. Den konstanta huvudvärken började idag också.
Om någon har något bra sömntips, alltså superbra tips, så säg det gärna. Maila, kommentera, sms, ring, what ever. Tell me.

Räknar man bort sömnproblemen så är saker och ting bra faktiskt. Fast sådär konstigt bra. Typ bra på ett sånt sätt att man nästan känner sig tom, eller uttråkad på livet. Ingenting är jobbigt och ingenting är riktigt bra. Det händer liksom ingenting. Ge mig en berg-och-dal-bana. NÅGONTING måste hända.

För övrigt har jag märkt att den där riktigt långa, smala typen med intressant och annorlunda utseende är det som verkligen får mig på fall hos killar. Tror det alltid varit en svaghet men nu verkar det vara det ända jag tycker är riktigt snyggt. Hur kommer det sig kan man ju undra! (Tur att den här bloggen handlar om mig förresten. Haha.)


Snart lov men nu är det nog dags för kaffe+tv, sen dusch, sen sova.
over and out.




helt orelaterad bild, men det hurrar vi för.


Kommentarer
Postat av: Lijah

bejb <3

2009-10-23 @ 21:24:58
URL: http://mollycrimson.devote.se
Postat av: hareeen

okej lista över saker mot sömnlöshet:

sömnpiller

jogga/gör nåt annat utmattande innan du somnar

ingen jävla teve!

elelr okej, kanske undantag för dig..hmm..

om du har massa saker i skallen, skriv ner det nånstans och lämna det på pappret.

det var nog allt,

pusssss

2009-10-27 @ 23:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0