Like a butterfly on a card

Har aldrig förstått grejen med påsk. Man gör iprincip ingenting, släkten kommer och senare äter man värdelös mat. Påsk- och julbord har aldrig varit min grej, det finns aldrig någonting man kan äta och när man väl hittar någonting är det ändå inget man VILL äta. Usch. Men nu är det i alla fall påsk och det positiva är att jag får träffa bebisashley som börjar bli lite för gammal nu. Kanske man ska fixa frukost och spela lite sims innan alla kommer.
Hoppas även på att kladdkakan i frysen ska ätas ikväll. Och att "påskharen" aka mamma, är snäll och ger mig godis. Eller ännu snällare och lyder förslaget att komma med någonting icke ätbart.

Igår var en såndär riktig lovdag, sov till två, gjorde ingenting på hela dagen, somnade till harry potter. Det var skönt. Dock hade det varit ännu skönare med sällskap. Vet två jag gäääärna hade haft bredvid mig i sängen.

Juste, eftersom jag inte har någon aning om vem/vilka som läser bloggen, eftersom bara min käraste lijah är duktig på att kommentera, så vet jag alltså inte riktigt vilka namn jag vågar skriva ut och då kan det bli lite trasslig och larvigt ibland. Men ja. Så får det bli.

Nu har det blivit ett långt, onödigt inlägg om iprincip ingenting. Det skålar vi för!
Glad påsk osv


ph: google is your friend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0