Put your hands in the sky


ph:tumblr.

Jag är så trött. Är helt totalt utmattad och allt jag gjort är att gå runt en dag på stan. Tjejen med mycket energi?
Sedan är jag även trött på kylan. Det är fortfarande kallt även fast det långsamt rör sig uppåt i temperaturen. Men jag vill ha sommar. NU. Jag vill slippa långbyxor och strumpbyxor. Jackor och tjocktröjor. Jag är trött på att frysa om händerna. Jag vill tralla runt med shorts, bikini och tunn oversize tröja.
Jeansshorts lär bli sommarens satsning. Oh yes. Jeansshorts och kärlek. Det är sommarplanerna. Plus en del jobb.

Kan även hälsa att det blir london i vår. 15maj eller första helgen i juni åker jag och mammi iväg för att shoppa, gå på musikal och turista. Om turista är ett ord vet jag inte. Och det som spelar roll med datumen är när jag kan ta ledigt från jobbet. (Haha, vann några vuxenpoäng med det där sista).

Anyways. Saker rullar på ganska bra nu. Snart är det bara ett år kvar tills det även är min tur att försvinna iväg!
Puss. Juste. Mitt hår är snyggt nu. Fixar bilder när jag orkar.


Kommentarer
Postat av: Lijah

gör reklam för mig, snälla ><

2010-04-07 @ 23:58:42
URL: http://unicornery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0