Background music:Longview

Älskar sånahär dagar.

....Eller nej, inte riktigt va? Men ska vara ärlig, har gjort det i mina yngre dagar.

Sånadär sjuka-ligga-hemma-i-sängen-och-kolla-på-tv-dagar, ni vet?
Nu är det bara jobbigt. Har fått grym huvudvärk av att ligga instängd framför tvn,
är dåsig, känns som att huvudet väger flertal ton, har ont i hela kroppen , känner mig allmänt OFRÄSCH
och håller på att gå under av tristess.
HUR KAN MAN HA TYCKT DETTA ÄR SKÖNT?!

Kommer ihåg när jag var liten och låg i soffan med täcke, kuddar och hela köret och kollade på cartoon network hela dagen och försökte få mamma att låta mig vara hemma så länge som möjligt. 
Kanske är det som saknas? Cartoon network och någon som pysslar om en?

Nej, ska man ligga i sängen hela dagen ska man göra det naken och med sällskap(?!)
Annars ser jag absolut ingen vitts med det hela.... suck.. 

Nu ska jag duscha och sen troligtvis tillbaka till den inte längre så frästande, sängen.
Hatar att vara sjuk. Imorgon är jag frisk igen. Punkt slut.


Kommentarer
Postat av: lijah

höll på att säga att vi kunde vara nakna & hålla varandra sällskap xD haha, men jag är faktiskt också sjuk :( det suger att inte ha någon som tar hand om en. utmanade ödet idag & åkte in mot stan, går fan under snart. liksom, sängliggande + inte prarat/sjungit på flera dagar nu. gah, i'm going insane!

<3

2010-08-30 @ 23:03:10
URL: http://unicornery.devote.se
Postat av: lijah

sv: haha rawr ;)



oh NOOO :( hjärtat då.... när ska detta bli bra, undrar man.

saknar dig för mycket <3

2010-08-31 @ 13:41:36
URL: http://unicornery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0