Can'tBreath-Seriously

Haha, det här börjar bli komiskt.
Spenderade 1,5 timme hos doktorn imorse och sprang runt mellan olika rum.
In till doktorn, iväg och ta blodprov, in till doktorn, iväg och andas in astmamedicin i ett annat rum, in till doktorn igen. Ja, det var så roligt som det låter... Juste glömde jag säga att jag vaknade fem för att det inte gick att andas? Och att jag hade dånande huvudvärk hela undersökningen? Jo, det var helt UNDERBART roligt.

Slutade i alla fall med att han skrev ut TVÅ olika astmamediciner, såna där inhalors (svenska ordet?). En förebyggande som ska användas två gånger om dagen, året om (kul!) och en som ska användas de stunder då den förebyggande inte funkar, (T.ex efter ansträngning eller när det är mycket allergier på g, osv).

Nu ska jag spela sims. Åh suck, den här världen ibland.


pic: tumblr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0