CutMeUpJenny

Sitter nu med färg i håret och lyssnar igenom Taking Back Sundays platta "new again". Måste säga att jag inte är lika besviken nu som första gången jag hörde den.
Men tror nog att den besvikelsen var mer för att den är så annorlunda, än för att den är dålig.
För dålig är den verkligen inte. Men den är inte lika mycket Old school-TBS som jag önskade.
Nu har i alla fall besvikelsen lagt sig och jag kan äntligen njuta, haha.

Sen är jag alltid så. Fastnar oftast för ett bands första album, sen blir jag besviken när de förändras, utvecklas, what ever, bara för att jag envisas med att det inte blir samma grej.

MEN men. Nu får vi se hur det här blir!
Brb tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0