let's jump out the window.

Nej, nu ska jag göra någonting för att försöka skaka av mig lite av all tristess och rastlöshet som bubblar i kroppen för att någon gång kunna gå och lägga mig med harry potter och ramlösa.
Imorgon blir det en liten tripp in till staden för att träffa kevin och för att inkassera hårfärg.
Håret är mer brunt-med-en-gnutta-orange än rött atm och det är inte riktigt okej, så nu fixar vi det!

Juste, har fått svar får doktorn och jag kommer få astmamedicin. KUL! Precis vad jag vill ha! Mer mediciner!
Nejmen, det känns skönt att äntligen få hjälp.

Nej nu är det verkligen dags att bli av med allt spring-i-benen och kreativitetsryck-i-fingrarna!
Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0