I watch TV cause I'm lazy

Okej, vet inte om det bara är på datorerna här hemma, men de inlägg jag publicerar kommer inte upp.
Så vi får se hur det går med detta.

Tänkte bara flika in med att jag inte mått så fantastiskt bra då magen varit i något sorts krig (upptill). Men det är bra nu och jag har börjat äta. Inte helt normal mat kanske, men det funkar.
Snart är det nyår och innan dess skall jag färga håret, sy in extensiens på Johanna (hon var desperat och jag har varnat henne om att det inte kommer bli bra eller hålla. Och nej jag kommer inte ta betalt för det.) och Linda ska även komma hem från Egypten.
Juste, julbilder. De kommer så småningom! Nu blir det sims!

pic:tumblr.

Är förövrigt löjligt sugen på att dra iväg till San Francisco och gå på college nått år.
Dock är väl inte den lilla detaljen att det är svindyrt så himla frestande.

Kommentarer
Postat av: lijah

snart kommer jaaaag! :D <3

2010-12-28 @ 22:35:45
URL: http://unicornery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0