I will possess your heart

Har haft en hyffsad produktiv ledig dag idag faktiskt. Produktiv för att vara jag och för att vara en studiedag. Har passat Ashley, ansökt om jobb på ica, pratat matte med mamma samt framtid och studie med både mamma och syster. Är ganska nöjd med det. Mindre nöjd med dagens kost, men någon dags fusk gör inte så mycket. Eller?

Nu är i alla fall klockan 00.17 och jag har fått liv i min/mammasgamla laptop, så nu ligger jag och kollar på lite family guy i sängen. VÄRT. Det som saknas är sällskap och en stor fruktsallad.

Imorgon ska bli en bra dag. Förhoppningsvis.

Natti natti
edit: 00.32


minns exakt hur det såg ut runt mig, vart i hyde park jag satt, vilka som satt runt mig och vad jag tänkte på när jag tog just den här egentligen ganska meningslösa bilden. Men just för allt jag nyss skrev så är den verkligen motsatsen till meningslös. saknar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0