Love monkey

Sitter nu med färg i håret och äntligen händer det någonting nytt och kul. Det ska bli rött igen! Efter allas glada respons så antar jag att jag passade med rött så det var ju bra. Kul att höra.
Igår var mysigt i alla fall. Vi såg häxorna i eastwick som gick på trean 23.55. Den var psykisk, grymt psykisk. Och sjukt konstig men OJ vilken underbar film. Typisk mig-och-lijah film haha. För övrigt den första filmen från 1987 (om man räknar bort trollkarlen från oz och andra barnfilmer) som jag frivilligt kollat på.
Anyways. Grymt rolig update det här förstår jag. Nu ska jag kolla på tv och vänta på att färgen ska sköljas ur.

pusshej.

(reminder: the hills 18.10, project runway 19.00)


ph: halloween 08.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0