Too much for the world.

Jag vill ha vår.
Jag vill ha vårkläder.
Jag vill kunna gå ut i våren med mina vårkläder utan att frysa.
Jag vill sitta ute på ett kafe,
med min kaffe
och min (dröm)pojke.
Möjligtvis en cigg också.

Jag vill vara 18.
Jag vill kunna följa med ut.
Jag vill ha en egen lägenhet på söder.
Helst i new york/san francissco/london.

Jag vill ha sommar och sol.
Jag vill gå runt med bikini under alla kläder, hela tiden.
Jag vill ut i skärgården med nära och kära.
Jag vill kunna klaga på att det är för varmt.

Jag vill slippa skolan.
Jag vill kunna resa runt.
Se världen.
Jag vill ha honom med mig.

Jag vill göra någonting som betyder någonting för någon.
Jag vill göra någonting med mening.
Jag vill göra misstag att lära av.
Jag vill lära andra av mina misstag,
och jag vill att de ska lyssna.

Jag vill ta upp gamla kontakter.
Jag vill träffa folk jag aldrig träffat.

Jag vill våga.
Jag vill bli nöjd.

Jag vill känna att jag räcker till.
Jag vill känna att världen räcker till.

 


ph:Gemma Ward


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0