I'll hang up and run to you

I brist på sysselsättning och eftersom det här är min blogg ska den ju handla om mig.

Saker du kanske inte vet om mig:

- Är grymt mörkrädd. Kan inte vara i ett helt släckt rum ensam, är livrädd för att gå/åka hem ensam på natten, ser i syne, får för mig saker och tror verkligen att det finns monster i mörkret. Blir det mörkt kommer paniken.

- Har trasfobi. Trasor är något av det vidrigaste som finns. Skrubbar hellre toaletter och byter tusen bajsblöjor än att behöva hålla på med en trasa och torka upp saker. Vet dock att det är någonting man måste leva med, så har lärt mig att bita ihop. Tvättar händerna ungefär tusen gånger efter användning av trasa. Fyfan.

- Hatar även att dela lakan och handdukar med andra. Speciellt familjemedlemmar av någon anledning. Kompisar går bra. Nästan alltid i alla fall. Pojkvänner funkar alltid, de är man ju ändå.. nära, så att säga.

- Har otroligt dåligt självförtroende och tycker nästan aldrig att jag räcker till. Det döljer jag gärna med spelad egoist. Kanske inte det bästa man kan göra.

- Tror att alla människor i grund och botten är bi. Tycker det är mer logiskt att man blir kär och intresserad av personer och inte kön. Kommer rätt person upp kan man inte hjälpa om det är en tjej eller kille. Men det kanske bara jag som är ovanligt öppen?

- Mästaren av dubbelmoral. HATAR när folk inte svarar när man ringer eller svarar på sms, men själv kan jag lägga bort mobilen, glömma bort att svara eller liknande. Hatar även när andra är sena till lektioner eller om man ska träffas, men kan inte säga en fredag på länge jag varit i tid eller när det senast var jag som väntade på någon i stan. Osv osv osv.

- Tycker om killar som är klängiga. Gillar inte de som spelar eller är svårflirtade. Waste of time imo. Plus att det är gulligt med killar som hör av sig mycket, skriver gulliga saker, tofflar lite, är svartsjuka, bjuder på saker, osv osv. Vilken tjej gillar inte att bli bortskämd?

- Faller ofta för de småtöntiga, fulsnygga och annorlunda killarna. Bara de är långa.

- Älskar fåniga serier på tv som t.ex laguna beach, the hills, one tree hill, OC och alla miljontals larviga tjejserier. Älskar att följa serier över huvudtaget.

- Ibland blir jag verkligen jobbigt ledsen över att jag inte fick brevet när jag fyllde 11 och alltså inte får gå på hogwarts.

- Tycker att skor är otroligt viktigt på killar. En snygg kille kan bli ful om han har fula skor. Av någon anledning är det inte lika petigt med tjejer.

- Vill vara 1dm kortare.

- Blir irriterad på tjejer som är FÖR snygga. Orättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0