I am Fred Astaire



Nu är jag så otroligt trött på vardagen. På var jag står i livet. Jag vill så mycket mer. Jag vill iväg. Jag vill resa. Turnera. Släppa en platta. Flytta till New York, London, San Francisco, Chicago, LA. Ha en fling med en lärare. Göra någonting man inte borde. Gifta mig med Adam Lazzara. Hitta "the love of my life". Bli upptäckt. Vinna på lotto. Göra någonting som betyder något. Lära mig laga mat. Jobba på en irländsk pub. Skaffa ett tålamod. Flytta ihop med mitt livs kärlek. Skaffa barn. Festa på krogar och klubbar i hela världens storstäder. Dansa hela natten. Kyssa någon jag älskar på tolvslaget. Lära mig surfa i australien. Vara med i en storfilm. Träffa Lindsay Lohan. Åka tillbaka till brighton. Flytta till brighton. Bli lyckligt kär i en charmig engelsman som älskar mig mer än livet. Skaffa band. Klara skolan. Släppa alla rädslor. Ha en walk-in closet stor som ett vardagsrum. Prata musik med de som inspirerat mig. Äga tusen par skor. Hitta vänner för livet. Vara med i tv. Förlova mig med mannen jag älskar. Promenera i spöregnet på en liten gata i seattle. Ha ett livfullt och passionerat förhållande med en tjej. Skaffa tre hundar. Få någonting döpt efter mig. Lyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0