I hope my fists can fight for two.

                          

Okej Ashley är verkligen en otroligt underbar och mysig unge och jag kan inte minnas att jag någonsin känt en sånhär kärlek förrut. Men barnbajs är varken underbart eller mysigt. Tro mig. Och hon var dålig i magen. Hela dagen. Så man kan nog lista ut hur MYSIG vissa delar av dagen var.

Största delen av tiden var dock otrolig. Vi åkte pulka med henne och hon skrattade så att hennes små stövlar åkte av åt alla håll. Hon har lärt sig att ställa sig upp helt utan att hålla i sig också. Och det mest otroliga, den lilla rackarn kan gå två-tre steg, väldigt försiktigt och ostadigt, men det går! Blev helt till mig varje gång hon stapplade runt för att sedan dunsa ner på rumpan. Den flickans skratt och leende gör så att världen får en mening igen. Vi ska inte gå under.

Bra och illa luktande dag men nu är jag helt slut och har ont i huvudet. Skola imorgon, men det gör inte så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0