Let's do this


Haha, sov bort en dag. Varit vaken hela natten nu för det. Någon som börjar tappa all tidsuppfattning?
Nejmen dags att dygna, försöka sysselsätta mig hela den här dagen så jag faktiskt håller mig vaken och sedan försöka komma in i en hyffsat normal dygnsrytm. Det får vara mitt första "nyårslöfte". Saker börjar klarna lite föresten, apropå nyår. Vet inte hur mycket det har med det att göra men helt plötsligt känns det inte lika spännande att jaga det som är "fel". Nej nu ska det bli rätt. Allt ska bli bra. Inga.... "dåliga upplevelser" det här året! Kan jag lova migsjälv det? Nu menar jag inte att jag ska hålla mig borta från ALLT dåligt, lite nergångar och snedsteg måste man ha och ta för att leva, men... kan hålla mig från att göra samma misstag inom... vissa ämnen. Ja. Föfan, helvete vad bra jag ska vara!

Gott nytt år förresten. Och är det bara jag som inte riktigt sett det som en så stor grej? Tänker även vägra säga "2010" Jag menar "sommaren10" låter inte lockande, det låter som en otroligt dålig b-skräckis. Men nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0