Doesthismeanyou'removingon?

Jobbat idag, igen. Svetten rann av det hårda arbetet (eller möjligtvis bristen på ac i butiken) men sprang förbi götgatan och träffade Annika en snabbis efteråt. Snodde även åt mig en skjorta, lite smycken och en supermysig byxdress också. Får se om jag orkar visa bild senare!
Nu blir det en sånhär:

DAGENS VILL HA: pengar. somfan.
DAGENS KLÄDSEL: hade lacklegins och en grå tröja. nu äre mjukis.
DAGENS FRISYR: en liten fläta i luggen och troll i övrigt.
DAGENS LÅT: åh, rise against - like the angel :'D
DAGENS PLANER: söka utbildningar
DAGENS SAKNAD: nja.. stoffe är ju hemma igen nu, så jag är nöjd.
DAGENS DUMMASTE: har inte gjort något dumt än?
DAGENS MISSLYCKANDE: hahah nationella i svenska.
DAGENS DROG: cigaretter som alltid.
DAGENS KÖP: INTE KÖPT NÅGOT FÖR JAG ÄR FATTIG.
DAGENS GODIS: jennifer bjöd på klubba :)
DAGENS HUMÖR: seg somfan. tills nu typ. pigg :D
DAGENS ROLIGASTE: hahaha jennifer och gosedjuret...
DAGENS VILL HA: Pengar, kläder, ledighet. Synd att dessa inte går ihop.
DAGENS KLÄDSEL: Shorts, linne, oversize "magtröja", bruna sandaler och smycken. Böt dock om till bikini och byxdress när jag kom hem.
DAGENS FRISYR: Hade fläta på jobbet, sen blev det utsläppt ruffs bara.
DAGENS LÅT: The Airborne Toxic Event - Gasoline
DAGENS PLANER: Somna i tid
DAGENS SAKNAD: PENGAR. Varför är jag inte rik?
DAGENS DUMMASTE: Shoppandet
DAGENS MISSLYCKANDE: Slagit i mig i allt som går. Ganska misslyckat
DAGENS DROG: Cigaretter och fläkten som står bakom kassan
DAGENS KÖP: Som sagt.. Skjorta, ringar, armband, byxdress
DAGENS GODIS: Twix...
DAGENS HUMÖR: Trött, rastlös, sprallig, retsam.
DAGENS ROLIGASTE: Träffa Annika!

Juste. Försöker installera min uråldriga webcam (ni vet från den tiden då de inte var inbyggda i datorn) så jag kan skypa med Lijah när hon far iväg. Men datorn är tydligen emot våran kärlek då det inte går framåt!
Pusshej


pic:tumblr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0