FromCoverToCover

Nu är Lijah i London. Det går inte att förklara hur sjukt det känns, samtidigt som det inte riktigt hunnit sjunka in än. Och jag tror det kommer ta ett tag. Men nu är hon i alla fall där. Och jag ligger ensam i en säng hos Johanna. I täby. Kom inte riktigt lika långt bort, så att säga. Hehe..

Tänkte mest flika in med en liten hälsning att jag saknar och älskar dig hjärtegrynet(som förövrigt är ett otroligt cheesy och awesome smeknamn) och hur mycket jag än vill ha dig här, så är jag galet stolt och galet lycklig för din skull.


Bara för all denna sentimentalitet och känslosamhet slänger jag upp en otroligt charmig cambild från johannas dator från förra gången jag var här.
Grattis!

Kommentarer
Postat av: lijah

aw, sötnos! <3 saknar dig

2010-07-25 @ 12:42:51
URL: http://unicornery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0