I drive 1,000 miles an hour

Var hos doktorn och kollade andningen idag, ska tillbaka på tisdag och göra fler tester. Längtar inte, det var sjukt obehagligt och de ska göra ännu läskigare saker på tisdag..
Anyways, kom på idag efter att ha kutat in på bengans i spöregnet och impulsköpt en skiva, att jag nu är uppe i fem skivor på mindre än två veckor. Börjar tappa kontrollen tror jag. Har inte råd med det här. Haha.

Tänkte dock skryta lite med inköpen då de är grymma!

Band Of Horses - Cease to Begin.
Måste säga att det troligtvis är en av de bästa plattorna som någonsin gjorts.

The Big Pink - A Brief History Of Love
Helt enkelt en asgrym platta av ett asgrymt band.

Radiohead - Kid A
Jag älskar Radiohead, end of story.

The Cure - 4:13 Dream
Okej kände mig lite tvungen när jag sprang på den för 60spänn.
Razorlight
Även denna ruskigt billig. Och säg något band som passar bättre på spralliga, soliga dagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0