I'll do graffiti If you sing to me in french.


Jag är hemma nu. Eller ja, kom hem i söndags vid 12-tiden. Har bara inte hunnit eller orkat uppdatera förens nu.
London var helt otroligt awesome, som vanligt. Men tänkte skriva mer om det senare när jag är hemma och har lite bilder att visa. Träffa Robert Pattinson och chillade lite med honom i alla fall. Bild kommer som sagt senare. Hehe.

Nu är det sista skolveckan och hur värdelös den än känns med bara film och pyssel på schemat så kommer jag ändå hit, troligtivs p.g.a att jag börjat inse att det bara är ett år kvar nu. Efter sommaren går jag i trean, jag går tekniskt sett i trean redan nu och det går inte riktigt att förstå. Har tänkt på tvåan och jag har tänkt på efter gymnasiet. Men inte trean. Det är ganska läskigt. MEN men. Sommarlov blir skönt, även fast det blir till att jobba sönder halva. Sista sommarlovet nu. WOH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0