Picture-it

Bilder ska det bli!
BebisAshley
Hyffsat mycket nallar. Plus några väggar till.
St.James Park
Mamma+Ashley och i bakgrunden ser ni färdmedlet vi använde oss av för att ta oss till Camden.
Hanna och Ash chillade lite med Micheal Jackson
Och jag chillade, som sagt, lite med Robert Pattinson. Eller "Rob" som jag kallar honom nu... hehehe...
(Måste klaga på pösigt linne och mycket skuggor som inte är super-smickrande, mest för min egen skull. Ser ut som en jätte i jämförelse. Står ju, i och för sig, på tå.)

Och nej jag är inte en fotograf eller har några skills i det området what-so-ever.
Nu har jag varken tid eller energi att lägga upp mer. Rök-paus låter lite mer frestande.
Förövrigt har jag läst lite för mycket irländska-super-romantiska böcker på senaste att jag börjar bli brutalt kärleks-, true love of your life-, så fel men så rätt- sjuk. Inte riktigt okej.



Kommentarer
Postat av: Lijah

haha i'm so jealous of you :( i mean... ROBERT PATTINSON LIKSOM?!

2010-06-08 @ 18:44:41
URL: http://unicornery.devote.se
Postat av: Charlee

Lijah: MHM, JAG VET! Shit alltså han är verkligen dödskär i mig nu..

2010-06-08 @ 19:36:47
URL: http://shinytoygun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0