We are nowhere and It's now

ph:tumblr.

Vet inte riktigt vad det är. Nej, rättelse = Jag FÖRSTÅR inte riktigt vad det är.
Kanske är det att alla andra verkar få någonting som inte jag lyckas hitta. Kanske är det för att jag letar på omöjliga ställen. Vid omöjliga tidpunkter, men alla tidpunkter verkar omöjliga så vad ska man göra?
Jag nöjer mig inte med mindre än vad jag verkligen vill ha längre, och varför skulle jag? Men varför räcker ingen eller inget till? Varför räcker inte världen till? Jag vill ha mer än vad som finns, samtidigt begär jag inte mycket när det väl kommer till kritan. Jag vill bara bli nöjd någon gång. Kunna nöja mig. Kunna vara riktigt tillfredsställd. Jag vill ha hela världen och lite till. Jag skulle samtidigt nöja mig för lite.





Jag vill älska någon. Och just nu bryr jag mig inte om personen älskar mig tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Lijah

men jag älskar ju dig!

2010-06-09 @ 20:44:09
URL: http://unicornery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0