It's thoughts like this that catch my troubled head


Jag tror att det är fysiskt omöjligt att sluta prata om och/eller tänka på Harry Potter. Det är inte det att jag pratar oavbrytet om det, men det är det att jag tar upp någonting om filmerna/böckerna/personerna med varje person jag möter, och att jag går in på djupet om allt och analyserar och lever mig in i allt, och att tankarna är så ockuperade att jag mentalt lever i hp-världen. Tror inte det skulle förvåna någon om jag börjar komma till skolan i gryffindor-uniform och ett stadigt grepp om en kvast i högra handen.

Borde även gå runt med en "Spoiler-alert"-skylt, med tanke på att jag nu lyckats förstöra för flera personer som inte kommit lika långt i harry potter-utvecklingen som oss andra.
Förlåt till er. Speciellt Lijah. Och Adam. Och verkligen speciellt Adam eftersom jag verkar spoila allt som händer i alla filmer och serier han kollar på.

Pusshej. Ner med disken, sen ner i sängen. Så får vi se om jag orkar ta mig till skolan för två lektioner imorgon.

 


Kommentarer
Postat av: Lijah

haha det är lugnt, jag spoilade ju lite för dig förut, om du minns xD HAHA stackars adam, ser det framför mig hur du berättar saker och ting och han bah "men jag visste inte det där?!"

2010-03-23 @ 01:50:18
URL: http://unicornery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0