Too young, too restless

Har haft en nästan produktiv dag. Gick upp vid åtta-halv nio för att senare dra till jobbet. Jobbade fem timmar, utan rast och utan dötid, underbart! Det var t.o.m roligt vissa stunder. Efter det träffade jag Calle ett litet tag, gick runt på söder och virrade runt oss på alla smågator medans vi försökte updatera varandra om lite som hänt på senaste. Väl hemma så har jag läst ut sista Harry potter boken, efter mycket ångest, skratt och oändligt med tårar. Det är verkligen inte bra för mig att läsa. Den slutade dock bra, precis som jag ville att den skulle sluta, men blev så besviken över hur många som dog, som verkligen inte fick dö. Att Dobby, Fred och Lupin dog var värre än Dumbledors död. In my opinion. Aja. Nu kan jag släppa det äntligen.. Nej. Struntar i det här, kryper ner i sängen och försöker hitta någon att ringa. Någon som kan ta bort den äckliga smärtan och tyngden från hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Lijah

tack för att du berättar vilka som dör! -.-

2010-03-21 @ 17:25:42
URL: http://unicornery.devote.se
Postat av: Lijah

sv: hahahahahahahhahahahAAAAAA>< jag bah NO WTF?!



nä asså, jag och kalle skulle ju egentligen dra till tunisien men avbokade och bestämde oss för england istället men så kom vi på att FAN VAD KUL MED GRUPPRESA! så vi tänkte dra ihop lite folk och sticka någon gång nu i vår! ÄR DU PÅ!?



sv: good sneaky eye

2010-03-21 @ 20:05:44
URL: http://unicornery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0