Take all your fears, pretend they're all true.


99 saker om mig själv


1. Fullständigt namn? Charlotte Josefine Blomdell
2. Exakt ålder? 17år, 4månader, 25dagar

3. Vart bor du? Stockholms län.

4. Bor tillsammans med? mamma, pappa, bror

5. Husdjur? Inga. Dammråttor möjligtvis.

6. Färg på ditt hus? Gult

7. När är du född? 4 november 1992

8. Klass? ES2C

9. Vilket år tar du studenten? Nästa!

10. Något jobb? Barnbutiken på Götgatan

11. När ska du sova ikväll? När jag somnar

13. Duschat idag? Yes sir

14. Kramat någon idag? Ja

15. Pussat någon idag? På kinden

16. Vad har du ätit? Gröt, frukt, pasta, avokadomackor, mer frukt, fisk, bönor/ärtor/osv. Lär ju ha glömt någonting.

17. Dagens klädsel? Jeansleggings, grått linne, svart stor kofta, halsduk. Slackerdag

19. Dagens sötnos? Jag är alltid söt.

20. Dagens roligaste? Minns inte, dagen var för längesedan.

21. Har du många vänner? Duger

22. Hur många har du kysst? Ingen aning.

23. Vem kramade du senast? Lina?

24. Hur många vill du ha sex med? enmiljonstjärnstopp. Nejmen, vadå vill? Jag vet två. Konstig fråga dock.

25. Hur många har varit otrogna med dig? Med? en

27. Har du pojk-/flickvän? Nej

28. Vem pratade du med i telefon senast? Fadern min.

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Linda "Najs!!"

 

FAVORIT:

32. Låt? Förra veckan var det nog Out of the blue - Julian Casablancas

33. Mat? Tacos och grekisk sallad

34. Dryck? Vatten och kaffe är allt jag behöver.

37. Stad? London

38. Land? England blir det nog.

39. Ämne i skolan? Ensemble

40. År? Det här hittills. Har fixat jobb, umgåtts med personer jag tycker om och börjat klara av mig själv.

 

SENASTE:

42. Personen du kysste? Lijah möjligtvis.

43. Gången du spydde? Vet inte riktigt

44. Gången du grät? Grät idag när jag kollade på förhäxad...

45. Pizzan du åt? Ica pizza - Pesto/mozarella, minns inte när det var dock

46. Gången du var i Göteborg? När jag var liten

47. Gången du var i Stockholm? Idag

48. Gången du var full? Lördags

49. Gången du var hög? Im skyhigh baby!

50. Personen som såg dig gråta? Vet verkligen inte.

 

ANTINGEN ELLER:

52. Hund eller katt? Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror på humör

54. Tv-spel eller datorspel? Sims2!

55. Singel eller upptagen? Är singel, föredrar att vara upptagen.

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Nejtack

58. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad, men ibland gör man vad man måste.

59. Big Brother eller Paradise Hotel? Paradise Hotel...

60. Svart hår eller blont? På mig eller på andra?

61. Blåa ögon eller bruna? Jag vill ha gråa

62. Choklad eller lakrits? Choklad

63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm

64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger

65. Coca-Cola eller Fanta? Loka

66. Pizza eller kebab? Pizza

67. Randigt eller prickigt? Randigt

68. Älska eller älskas? Älskas av någon man älskar

69. Leva eller dö? Leva!

 

ANTAL:
71. Personer du hatar? Tror inte att jag verkligen hatar någon. Finns dock väldigt många jag inte klarar av.

72. Personer som sagt jag älskar dig? Vet inte

73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Haha, jadu.

74. Glassar du ätit på en dag? Enmiljon säkert.

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Peace and love troligtvis

76. Gånger du haft minnesluckor? Inga av fylla eller dylikt. Har dock inte mycket till närminne, så sådana minnesluckor får jag hela tiden.

77. Piercingar har du? Öronen.

78. Personer du saknar just nu? Flera

79. Gånger ditt hjärta brustit? Alltså jag tänker inte riktigt på det så.

 

VEM:

80. Vill du kyssa nu? De två.

81. Ska du träffa imorgon? Folk i skolan och hemma, mer vet jag inte ännu.

82. Sjöng du senast för? Mig själv

83. Hade du senast en msnkonversation med? Josh

84. Spelade du tv-spel med senast? Spelar ensam

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Haha någon av "de två" jag dragit upp tidigare.

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Det finns många.

87. Förtjänar att dö? Ingen

89. Vill du sova brevid inatt? Se 85

 

VAD:

90. Gör dig glad? När saker gå bra, folk är snälla och drömmar slår in samt musik, osv.

91. Gör dig ledsen? När det blir fel

92. Vad vill du helst göra nu? Kolla på film och mysa med någon

93. Önskar du att du slapp? Skola osv

94. Vill du ha nu? Sällskap.

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Pengar och en Londonresa.

96. Längtar du till? Torsdag

97. Tycker du om dina betyg? Nej

98. Ångrar du i ditt liv? En hel del saker, men gjort är gjort.

99. Är det bästa som har hänt dig? Hur klyshigt det än låter så måste det nog vara då jag märkte hur mycket musik betyder.



..Det är såhär det går när man har för tråkigt men inte klarar av att göra det man ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0