A stranger with your door key

Det där med daglig uppdatering är tydligen inte min grej och med tanke på de senaste inläggen som varit lite små depressing hade jag inte klandrat någon över att undra om jag är vid liv. Men det är jag!

Helgen har varit mysig. Sommar sol, tjänat pengar och träffat härliga människor. Sånt borde det bli mer av.
Nu är det 2veckor och 2,5 dagar kvar till london och det känns som att jag kommer dra med mina sommarpengar jag hunnit spara ihop. Men det är nog värt att leva fattigt i sommar och få shoppa ordentligt i london, don't you think?
Förövrigt börjar det bli roligt att köra sönder Halo. Som lärarjacob sa "Nu börjar ni komma in i U2-land". Sweet!
MVG på ensemblelednings provet för övrigt. Nej, nu blir det lite Vampire diaries som jag fastnat för lite för mycket.


PUUUUUUSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0