MAKE THEM HORNY

Är hos Lijah nu och ska försöka klara av att hantera det här tangentbordet, men ha förstående över möjliga stavfel samt konstiga ord som kanske inte makes any sense. Det är i alla fall lördag nu och jag tog en sjukdag från jobbet. Tycker att jag förtjänar det. Har bara varit borta från en lördag, och att jobba varje lördag sen februari eller mars är ganska drygt. Det var i alla fall mysigt igår. Chillade hos lijah med bra sällskap, lite alkohol och galet med charader (som jag för övrigt var bäst på).

Nu är det bara 4,5 dagar kvar till london och jag är taggad till tusen! ÄNTLIGEN
Förresten, det här gick ju galant!


ph: tumblr. tydligen, hittad på lijahs dator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0