...Och jag föll för nån på en fest nånstans

ph:tumblr.
Oj, ja det har varit helg nu.
Mysig fredag, hehe, jobbade lördag och orkade inte göra någonting efter det tydligen. Minns inte hur, när eller ens att jag somnade, men vaknade idag av att Hanna ringde vid kvart i tolv och undrade var jag var eftersom jag skulle varit framme vid täby galopp halv tolv. Aj då! Skyndade mig och spenderade sedan hela dagen i cafeterian vid täby och sprang runt och hindrade Ashley från att sno folks plånböcker och liknande. Det regnade ju äckligt och åskade (ja jag var livrädd) så det blev inte till att röra sig någon längre sträcka utomhus haha.

Oj vilken historia men nu vet ni! om 1,5 vecka blir det London. Hästkillar kan tydligen vara charmiga. I alla fall de som är engelsmän och inte rider utan bara jobbar i cafeterian vid en galoppbana. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0