fiveweeksandoneday

Vet inte vad det är. Jag menar, vet VERKLIGEN inte vad det är.

Jag längtar efter julen.
Julpynt, julgran, julfilmer, jullåtar och framför allt julshopping.
Kanske är det för att jag faktiskt inte behöver stressa över pengabrist.
Kanske är det för att jag vet att jag kommer vara utan gips och förhoppningsvis kryckor då.
Kanske är det för att vi började med julsånger på kören.
Kanske är det för att släkten kommer vara lite mer samlad i år.
Kanske är det bara tristessen som spökar.
We'll see.

Kommentarer
Postat av: lijah

men åååh bara för att jag kommer fira jul på mitt jobb -.- men julshopping eeeeeh <3<3<3 har presenter till dig också. för din bday, som du får när du kommer till nyår. & såklart får du ju klappar också, så det blir ju megadunder!

<3

2010-11-20 @ 12:01:44
URL: http://unicornery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0