LetMeStealThisMomentFromYou

pic:jag,tagen av calle. vet inte om den redan ligger uppe. Gör den säkert.

Jaha, kan inte sova och mamma stormade precis in för att klaga på det. Har aldrig förstått det där, om man ligger i sängen flertal timmar och verkligen försöker somna, men det bara inte går, så ska alla lacka järnet för det sen.
Det är inte så att man ligger och är så jävla glad för att kroppen inte samarbetar. Eller att hjärnan överarbetar kanske? (Kul att jag alltid blir lika amazed när jag ska skriva samarbetar och kommer på att det är ett sammansatt ord av sam- och arbetar och att det är därför det bara är ett m även fast första instinkten är att skriva två. Någon som delar min fundering?)

Dagen var för övrigt inte överdrivet händelserik, (åh vad jag inte kan sluta att automatiskt dela upp alla sammansatta ord nu som kommer upp) alltså iprincip som alla andra dagar. Gick dock väldigt bra på sången. Running up that hill är en otroligt fin låt. Är dock lite impressed av Kate Bush. Hon har flertal bra låtar, men hon kan inte göra de bra själv, så man märker inte att låtarna är bra förens det kommer andra band och gör genialiska covers. Eller så är det en vanesak. Ska försöka sätta mig någon dag och pumpa Kate Bush och se om det blir bättre. Sounds like a plan?

Hade dödat för en kopp kaffe nu. Just sayin'.
Med det avslutar jag detta svammel och kryper mig tillrätta i sängen med hopp om att förhäxad börjar snart.
Ja, jag är väldigt töntig. Förhäxad är asballt. Paige har grymmast krafter.

update: Insåg nu att jag har bilden som profilbild.. lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0