richrichrichrich

Fortsätter med julstämning.

Juste fick lite extra klirr i kassan igår/imorse@5am av min bror som vunnit på poker.
"WOH mer pengar att shoppa för!!!!" tänker nog de flesta.
Själv tänker jag (ska vara ärlig, med lite bitterhet) "Woh, mer att spara!"

Där har ni det, ni som vänder fickorna ut och in i era desperata letande efter pengar. Få brorsan att börja spela poker. (Om han är bra, såklart. Annars får det ju motsatt effekt. Hehe)


Over and out. Trodde jag skulle få se The Hills nu (repris från förra söndagen) men icke.
Sen blir det Johanna med lite extra sällskap från Anna.
Sluta skriva var det ja. Hej då.

Nej en grej till. Krånglade runt på SACO-mässan igår, (efter-gymnasiet-mässa i princip) och fick en ganska stor humm om vad jag vill plugga när jag väl tänker plugga vidare. M-m-mh!
Fick även några gratis nummer av veckorevyn på köpet, aldrig fel.
NU så, hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0