She cut your hair, i broke your foot.


Har inte uppdaterat på länge nu, men det finns faktiskt "a reason why".

Ni vet den där blåa foten och att jag skulle iväg och rönka den?
Visade sig att den var bruten(är?) och att den t.o.m behövdes opereras.
Dock var den för svullen så jag behövde ligga inne två dygn för att svullnaden skulle gå ner.
Opererades i onsdags, det gick bra. Har skruvar och shit i foten nu. Asballt...
Gipsade, träffade en sjukgymnast för att lära mig hur jag skulle använda foten nu och fick åka hem igår.
"SKÖNT" säger alla, men jag var lite nervös faktiskt. Är fortfarande lite nervös. Tänk om någonting är fel, då är det inte bara att trycka på en knapp så kommer en sjuksköterska in och kollar upp det.

Anyways. Så kan det gå. Alla planer har skitit sig, men vad ska man göra.
Måste försöka hålla humöret uppe, det blir bara värre av att gnälla.
Förövritg var den fotknölen som var bruten. "Fotledsfraktur" står det som rubrik på alla papper.
Fick även hem en fin bild. Tack.

Hoppas ni har haft det bra i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0