You'veHadTooMuchToThink, NowYouNeedAWife



Idag har jag känt mig duktig. Kom tidigt till skolan för att göra klart läxor. Fine att det var musikläxor, men det är inte överdrivet roligt att sitta och transponera låtar och skriva noter osv osv. Så, lite creds ska jag ha.
Sen där tog väl den duktiga biten slut, bortsett från att jag fick beröm på sången. För läxan.
ÅH vad hela det här inlägget kommer vara onödigt. MEN nu kör vi.

Efter skolan tog jag med mig superfina oliver till cafe60 (eller var det han som tog med mig? ...what ever) där vi satt och försökte få någon sorts förståelse om livet. Vet inte om vi lyckades, men det är en annan femma.
Sitter nu i alla fall och turbo-lyssnar på steady as she goes, som jag ska kunna utan och innan på fredag. Är inte ett så otroligt stort fan av stämmorna, men de är väl relativt coola till melodin, vilket är huvudsaken. Aja.
Är som vanligt otroligt kramsugen. Men nu är det verkligen höst, vilket betyder mysiga höstkläder, mycket kramar och gos, samt överflödiga timmar på cafén. Och det gillar vi. Starkt.

pic:tumblr.
Hur gärna hade man inte trallat runt med den där tröjan?!?!?!

Kommentarer
Postat av: lijah

nu saknas bara en bästis :(

2010-09-15 @ 00:18:06
URL: http://unicornery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0