..and I'm indestructible

ph: tumblr.

Har varit relativt astråkig och asointerssant här, men nu tror jag att tankarna börjar samla sig tillräckligt för att gå att dela med sig av.
Peppar London så mycket att hjärnan blöder. No kiddin. Vill flytta NU.
Måste flytta nu. Vill börja om nu.

Nej, vet ni vad? Har kollat ikapp alla serier som är värda att kolla på, (utom möjligtvis one tree hill, men det ballade ur och det är typ bara tre original-karaktärer kvar, så det är helt enkelt inte så prioriterat länge) så vet inte vad som skall få mig att bli trött nu. Kanske dra på några friends-avsnitt? Funkar alltid.
(Okej, så det där med att bli trött lär inte vara den svåraste utmaningen i världen då jag varit så trött att jag känt mig full och sluddrat och halvt somnat gående, av att ha varit i skolan elva timmar och repat fyra av de. Starkt jobbat Charlee!)

WOW, vad intressesmurfarna hoppar av förtjusning. Känner att jag verkligen tog vara på mina ord om att bli mer intressant. (host) Natti natti


JUSTE! Har köpt en polaroidkamera för 20spänn. Hur värt är inte det?? Synd bara att filmen inte är lika snäll mot ekonomin.

Kommentarer
Postat av: lijah

intressesmurfhopp haha kände att det där var ett typiskt emo-skämt. orkar inte med mig själv.



älskar dig <3

2011-02-17 @ 03:07:29
URL: http://unicornery.devote.se
Postat av: Charlee

Hahah nästan, har snappat upp det från ett sånt där "knappen"-avsnitt som handlade om Darin hahahah

2011-02-21 @ 10:07:56
URL: http://shinytoygun.blogg.se/
Postat av: lijah

jaaaa det är helt jävla underbart & jag har en egen balkon = rökaaa xD jag orkar inte med mig själv haha! men det äger <3

2011-03-02 @ 21:06:09
URL: http://unicornery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0