Like those soft little secrets


Har visst inte varit hemma så himla mycket på senaste tiden. Lite på tippen till att ha varit runt tillräckligt länge för att bli obekväm med att faktiskt vara hemma. Ensam. Shit, vad ska jag göra? Ingen att prata med?
Det här går inte, Charlee.
Kvällens planer är i alla fall att duscha, borsta tänderna och sätta på sig nya kläder. Känner mig lite för äcklig för att gå runt bland folk atm. But then again, är ju faktiskt bara pappa i närheten.

Har äntligen varit iväg och sett Harry Potter and the deathly hallows, pt1 idag. Grinade som en liten flicka. Även fast jag visste precis vad som skulle hända (vilket iof bara fick mig att börja gråta innan det hände, bara för att jag visste att det snart skulle hända). Förstår inte hela det där film-fenomenet. Gråter alltid till filmer. Spelar ingen roll hur många gånger jag sett den.

Måste även säga nu såhär i efterhand att jag är extremt nöjd med att inte lyckats spoila någonting i detta inlägg även fast jag skrev om det ämnet jag inte kan sluta prata om, och alltså berätta alldeles för mycket till folk som absolut inte vill höra det från mig. He, he, he.

Nej, nu kallar duschen! Pusshej

Kommentarer
Postat av: lijah

JUSTE!! har glömt att säga att jag har läst ut boken hahaha OMG OMG OMG jag dööör...

2011-01-03 @ 00:31:04
URL: http://unicornery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0