XXXXXmas

Hehe, julbilder var det? De kommer här!


Jag vet att det inte har gått otroligt snabbt för detta att läggas upp(heh...), men har inte haft orken att leta efter kamerasladden. Nu orkade jag det tillslut och allt är nu 100% oredigerat och orört (har möjligtvis vänt på en bild eller två, men annars så) så ni får the real deal, så att säga.
Kan även säga förlåt för viss saknad av ordentliga kläder på flickebarnet. Hon hade en tomtedräkt som åkte av och på i början som tillslut hamnade på golvet.

There you go, folks!

Kommentarer
Postat av: lijah

sv: det känns bara som att allt & alla glider ifrån mig & att inget verkligen inget spelar någon roll & det finns inget jag kan göra. ish.

jag vet inte. allt känns så svart.

2011-01-17 @ 16:06:15
URL: http://unicornery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0