The truth and nothing but the truth

Berätta 15 sanningar om dig själv!
1. Min största fobi är mörker
2. Har väldigt svårt för att förlåta
3. Blir sällan arg på det sättet att jag står och skriker på någon. Väljer hellre att ignorera, det ger mig ingenting att slösa energi på någon som bara gör mig förbannad om jag kan välja att bara vända ryggen till.
4. Det jag är mest orolig över när jag träffar nya personer är att verka ointressant.
5. Kan inte respektera någon som inte har självinsikt.
6. Känner mig nästan alltid ensam.
7. Bor hellre i en liten lägenhet än ett stort hus.
8. Är lätt paranoid.
9. Är konstant rastlös.
10. Ser lätt ner på folk, men även på mig själv
11. Har inga förväntningar.
12. Litar inte på någon till 100%.
13. Det jag längtar till mest i mitt liv är att bilda en familj.
14. Börjar tycka att jag är någonting att ha.
15. Har ett väldigt bra pokerface.


15 sanningar om mig själv

1. Min största fobi är mörker
2. Har väldigt svårt för att förlåta
3. Blir sällan arg på det sättet att jag står och skriker på någon. Väljer hellre att ignorera, det ger mig ingenting att slösa energi på någon som bara gör mig förbannad om jag kan välja att bara vända ryggen till.
4. Det jag är mest orolig över när jag träffar nya personer är att verka ointressant.
5. Kan inte respektera någon som inte har självinsikt.
6. Känner mig nästan alltid ensam.
7. Bor hellre i en liten lägenhet än ett stort hus.
8. Är lätt paranoid.
9. Är konstant rastlös.
10. Ser lätt ner på folk, men även på mig själv
11. Har inga förväntningar.
12. Litar inte på någon till 100%.
13. Det jag längtar till mest i mitt liv är att bilda en familj.
14. Börjar tycka att jag är någonting att ha.
15. Har tydligen ett väldigt bra pokerface.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0