in the city that's alright

Jag vet, jag suger.. Men nu lever mammas dator igen, (för tredje gången? lol undrar hur länge den håller sig vid liv den här gången) så jag slipper kriga med Daniel om hans dator. Tror dock inte att jag kommer få ha kvar denna skönhet i mitt rum så fruktansvärt länge eftersom jag, enligt mamma, misshandlar och torterar datorn. GRYMT! Bokstavligt talat.

Har även blivit lite småkär i keso, hur kunde jag vara skeptisk förut?!

Kan också hälsa att jag har/har haft lov den här veckan.

Sista saken på listan kan vara att jag äntligen har sett Trassel(Tangled) och den var så otroligthimlagalet bra och söt och mysig och man fick ont i hjärtat.

JA, nu hänger ni med! Cheers mates

Kommentarer
Postat av: lijah

åh jag vill vekligen se Tangled! men jag vill se den på bio, så jag får vänta till nästa månad xD



saknar dig bananfis <3

2011-03-04 @ 15:42:43
URL: http://unicornery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0