been cheating gravity and waiting on the fall



(älskar bilden, hittad på we<3it)

Det är så mycket att göra åt alla håll och kanter och så mycket att tänka på.
Har försökt lura psyket och kroppen att jag orkar mer än vad jag gör tror jag. Snart smäller det.
Just nu känns det även fysiskt och psykiskt omöjligt att ta studenten med fullständiga betyg. Men på ett eller annat sätt löser det väl sig.
Imorgon är det slutshow, sista gången någonsin vi står på klubben tillsammans. ES3ROCK.
Finns en risk för tårar.
(Om man nu hade kunnat gråta offentligt.)
Är även riktigt trött på mig själv och min inkompetenta känslomässiga sida som helt verkat lägga av.
Kanske lika bra eftersom jag flyttar snart. Men ett intresse borde man ju ändå kunna få ha för någon?
Bara litegrann? Lite pirr i magen?

Nej, vet ni vad? Nu är det dags att  kolla på gossip girl och försöka sova.
Vi taggar till imorgon? GRYMT!

(En riktigt lång massage skulle sitta så fruktansvärt fint nu. Fruktansvärt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0