för vi dansar och du har så mjuka läppar.


ph:we<3it

Jag vill ha sommar, fint väder, skärgård, härligt umgänge och flera flaskor vin.
Jag vill dansa, vara glad, hitta ett ragg att gå lite för långt med och ett humör som låter allt vara tillåtet.
Jag vill vakna dagen efter och skratta åt allt jag gjorde kvällen innan.
Jag vill skratta med vännerna åt allt dumt vi gjort och säga "Shit, vilken kväll!"
Jag vill träffa på ragget och växla hemlighetsfulla blickar och leenden.
Jag vill sitta seg och bakis på en klippa med gårdagens rester,
kolla ut över vattnet och planera kvällens planer.
Jag vill diskutera framtidsplaner men fortfarande känna att de är avlägsna.
Jag vill känna att allt är möjligt och att hela världen är min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0