oh, I got music coming out of my hands and feet and kisses

ph:tumblr.

Vet inte när den här känslan började,
men jag tänker ta in den och göra allt jag kan för att hålla kvar den.
Någonting helt nytt. Någonting jag letat efter och längtat efter.
Den är såklart inte hundra procent. Hela kroppen är inte riktigt med,
men det vill jag inte att den ska heller. För det får mig att sträva efter mer.
Men, för första gången känner jag gnistan och den lilla droppen som behövs för att få hela världen att lysa upp.
Jag är, och börjar bli, nöjd.

Nöjd med vart jag är och vem jag är. Och vad jag gör.
Lätthet, men självklart vill jag ha mer.
Jag vill alltid ha mer.

Kanske lite romans.
Lite pirr i magen och saknad i kroppen.
Men förutom det är jag ganska nöjd.
Fan, vad jag är nöjd över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0